برترین فایل ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان در بیمه‌های بازرگانی استان یزد

ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان در بیمه‌های بازرگانی استان یزد

نتایج پژوهش نشان می‌دهند بازخورد از کارمندان، ارتباطات درونی برند و میزان برند‌گرایی سازمان تأثیر مثبت و معناداری بر ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان دارند از دیگر یافته‌های این پژوهش می‌توان به ارائه مدلی معتبر برای سنجش ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان اشاره کرد

دانلود ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان در بیمه‌های بازرگانی استان یزد

ارزش ویژه برند بیمه‌های بازرگانی کمترین مربعات جزئی برند‌سازی درون سازمانی ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان در بیمه‌های بازرگانی استان یزد

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 255 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

ارائه مدلی جهت تبیینارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان در بیمه‌های بازرگانی استان یزد

 
چکیده:
برندسازی درون‌سازمانی با هدف دست‌یابی به ارزش

ادامه مطلب


مطالب تصادفی